Kontakta styrelsen om du saknar föreningens gemensamma inloggning.
Har du upptäckt ett fel och behöver göra en felanmälan? Vid fel kring allt som är av teknisk funktionalitet i lägenheten eller gemensamma utrymmen, gör en felanmälan till BredaBlick förvaltning.
Har du frågor om praktiska saker gällande ditt boende? Kontakta BredaBlick kundtjänst vid frågor om exempelvis andrahandsuthyrning, medlemsärenden, överlåtelser, panter, hyror och avgifter, nycklar m.m. Ring BredaBlick förvaltnings kundtjänst eller fyll i deras kontaktformulär. www.bredablickforvaltning.se info@bblick.se 010-177 59 00
uthyrning av parkeringsplatser eller har någon parkerat på din parkeringsplats i garaget? Om någon parkerat på din parkeringsplats eller om du vill hyra parkeringsplats i garaget, vänligen kontakta P-bolaget. www.aimopark.se Kundservice@aimopark.se eller ring Telnr; +46 (0) 771 – 96 90 05 Vänligen ange alltid din adress och ditt lägenhetsnummer när du kontaktar styrelsen. Vanlig handläggningstid för inkomna mejl är 3–5 arbetsdagar.